Leuke boottocht op Gentse binnenwaters
Elke zomer trekken we er wel eens op uit met een boot of vlot op de Gentse binnenwateren. Samen met vrienden genieten we dan van het water, de rust, een hapje, een drankje… en van Gent en leiestreek zoals je het vanop het land nooit ziet. Het is intussen een vaste traditie geworden: ontspannen dobberen, bijpraten, en de stad en haar groene rand langs een andere kant leren kennen.